Showing Up
A sculptor preparing to open a new show must balance her creative life with the daily dramas of family and friends.
A sculptor preparing to open a new show must balance her creative life with the daily dramas of family and friends, in Kelly Reichardt's vibrant and captivatingly funny portrait of art and craft.