Second Round
In a world where childbirth is regulated by the state, a couple asks for permission to have a child. They passed the first round of the process.
In a world where childbirth is state-regulated a couple applies for a license to have a child. They have passed the first round of the process – but they have no idea what awaits them in the second round.