An Ex-plosive Ending
Josh faces questions about what baby Camila will call him. Alex and Caroline's engagement shocks Caroline's mom. It's April and John's wedding day, but she still has complicated feelings about Roy. Kayee gives Jerry and Jessica a piece of her mind.