Justice Served
Valerie Justice was shocked when boyfriend, Laurence Lovejoy, proposed! Her teenage daughter, Erin, had doubts but supported them, until one day Erin accused Laurence of rape. Valerie’s world was shattered. Little did she know the worst was still to come.