How Do I Get Rizz?
Olivia returns to Minnesota to finalize the divorce but Ethan struggles to accept it's over. The Plaths navigate their new blended family with Kim's boyfriend. Micah contemplates settling down and Moriah enlists Kim's help with making a music video.