Worlds Apart Episode 3: Panda Goes West
After a dastardly mishap with Malin's teleportation cannon, Panda finds himself transported to a cowboy world inhabited by cacti folk. Will Panda find a way back to his bros? And more importantly, do cowboy worlds have Wi-Fi?