The Day I Tried to Live
Elena, Jeremy and Damon attempt to send Bonnie a message, but the situation turns dire when they make an unsettling discovery. Jeremy contemplates leaving Mystic Falls for good. Enzo enlists a reluctant Matt to bother Stefan's great-niece Sarah Salvatore.