Friday Night Bites
Elena tries to ignore Bonnie's warnings about the disturbing vibes she got from Stefan. Elena invites Stefan and Bonnie to dinner, hoping that the two will bond, but the evening is disrupted by the unexpected and unwelcome arrival of Damon and Caroline.