Tricky Rambler to Simple Farmhouse
A couple looks to lead a simpler life in their new townhome, but first they need to sell their dated house with an uncommon layout. Lyndsay and Leslie take on the '80s style kitchen and bathroom and tackle the makeover with an inexpensive farmhouse style.