Breast Milk Pancakes
Tyra receives a text from Alex and helps Tiarra travel back to Kentucky. Jenna discusses relationship issues with Giovanna. Erica sets rules with Emersyn and Mason. Kylen and Jason visit a birthing center and share their birth plan with Kylen's parents.