Bouncy, Bouncy, Bouncy, Lyndsey
Walden discovers how challenging it is to be with women with Louis in the house. Also, Herb (RYAN STILES) asks Alan if he can go on a date with Lyndsey (COURTNEY THORNE-SMITH).