Musketeer Jr./Galaxy Droopy/Return of the Ants
At Musketeer Jerry's fencing school, a new recruit learns the art of swordplay. Then, Galaxy Droopy thwarts the machinations of the evil Dark Wolf once again. Finally, Spike and Tyke's beach picnic is ruined by the return of the ants.