Bat Mouse/Puss N' Pups/Outer Space Rover
Jerry confronts Tom after donning a mail order "Batmouse" costume which is supposed to make him invincible. Then, Spike tries to teach Tyke to chase cats. Finally, Tom chases an intergalactic dog accidentally left behind by his spaceship.