Pouring It On in PA
Racers move into round two at Maple Grove Raceway, and leader Ryan Martin hopes to continue his winning streak. Meanwhile, heavy hitters like Mike Murillo, Chuck, Larry Larson and Jeff Lutz try to take him out.