New Orleans: Houston, We have a Problem
The NOLA crew faces a team in Houston, but Kye's mechanical problems could end his night early. Brandon takes on Flaco's Sonoma, while Kye has a controversial race. A fight between Scott and Jerry threatens to tear the team apart.