Allegory of the Catholic Faith
In Moscow, the KGB no longer trusts Philby. In London, Elliott risks his life to protect Sir Blunt, a member of the nobility. Meanwhile, Lily suspects Philby armed Elliott with a valuable secret, but that does not guarantee he is safe.