Easter: Through the Milkshake Glass
Host Sunny Anderson challenges the four Easter-crazed bakers to get their shake on using flavors inspired by a fun game of Bunny Pong. Then they take a dive down the rabbit hole and create topsy-turvy cakes that defy gravity.