Silos Baking Competition: Love on a Plate
With the contest well underway, Abner Ramirez and Casey Corn join Joanna Gaines to judge treats from five new bakers. The new competitors must overcome the pressure of the challenge to create personal and innovative baked goods to advance to the finale.