Artificial Emotional Intelligence
Richard decides to help when Laurie gets in a jam, but his lack of emotional discipline threatens to backfire on Pied Piper. Gavin tries to make a deal with a stubborn partner while abroad. Dinesh relishes a rare win. Jared bonds with a surprising figure.