Attack of the Headless Horror
Fred's favorite adventurer, Rick Spartan, has come to take over the school's biology class. But Rick is not alone. He is being haunted by the Headless Creature -- a monster from the Amazon who believes Rick has taken his head. And now, he wants it back!