Executed by the State
The writers put G.I. Joe up to his biggest challenge yet. Find out what being a vegetarian is about. The creators answer questions about the Starbucks logo. We see the next Hollywood blockbuster as Orville Redenbacher stars in "Children of the Popcorn."