Chapter Sixteen: Hell House
After discovering that Kelly's church is using her former home for their disturbing "Hell House," Imogen springs into action, while Mouse and Ash plan a Pride pool party in protest. Later, the PLLs' plan to freak out the faithful takes a frightening turn.