I Will Kill Again
In 1988, eight-year-old April Marie Tinsley is abducted in broad daylight from her Fort Wayne, Indiana, street. Three days later, a jogger makes a heartbreaking discovery in nearby woods which sends cops on a 30 year-long hunt for April's sadistic killer.