The Michael Scott Paper Company
Dwight and Andy strike up an unlikely friendship and plan a hunting trip. Regional Supervisor Charles asks Jim for a "rundown", and Jim spends his day trying to figure out what that is. Michael hosts a Paper & Pancakes luncheon.