Writing on the Wall
The brutal slaying of 32-year-old Stacie Ann Smith, a single mother, has the townsfolk of St. Albans, West Virginia, reeling. The murderer's message at the crime scene baffles investigators and citizens are shocked that a killer lives in their midst.