A Few Good Hens
Dan goes up against Julianne to defend the Wheelers, and his professional reputation. Abby’s love life takes an exciting turn when she meets a handsome man in the courthouse, but there’s a catch. Brent Spiner, Annie O’Donnell, Kate Micucci guest star.