Pop It Off Like a Bottle Cap!
Dr. Ebonie and Dr. Brad each check up on patients with pesky problems. Dr. Brad's patient Jake is having trouble with a wart colony. Dr. Ebonie popped Kellie's big toenail off like a bottle cap and performed a surgical procedure on her hammertoe.