Tennessee Royalty
Mark and Digger team up with Danielle Parton to run the first moonshine in decades on her legendary family property. Tim heads to the highlands of Jalisco to harvest blue agave to run Tequila. Richard invents a flammable recipe for a New Orleans chef.