Blinded By Love
Old sparks reignite when Lacey has a secret rendezvous with John. Angela interrogates Tony. Daniel stuns family with shocking reveal. Amber breaks down at family reunion. Cheryl loses it when her corrections officer sister meets her felon fiancé.