Tortoise Beats Hare
Bugs Bunny challenges Cecil Turtle to a race. After Bugs takes off, Cecil calls some friends to help him out. Everywhere Bugs goes he sees another turtle believing it's always Cecil.
Rhapsody in Rivets
Builders construct a building to the tune of Liszt's "Second Hungarian Rhapsody".