Two Houses, Two Mortgages
With their home still unsold and bills mounting, Zach struggles to come up with the perfect low-cost anniversary surprise for Tori. When the guys crash the ladies' beach trip, Amy and Chris butt heads. Tempers flare between Matt and Amy.