The Butterflies Are Kicking In
Jeremy and Audrey feel overwhelmed now that their daughter is due in less than two weeks. Zach wants to remind Tori how important she is to him. Matt and Caryn head to the beach, while Amy and Chris celebrate one year together by taking a wild plunge!