You Can't Run from Who You Are
After receiving some inspiration from Cleo, Hope and Landon set out on a new mission. However, when that plan takes an unexpected turn, Josie and Wade step in to lend a hand. Elsewhere, Lizzie enlists MG's help learning more about Finch.