The Outlaw Porsche
Dave's latest client wants him to outlaw a Porsche 356 A, which means a ton of modifications, including smoothed-out bumpers, louvered deck lid, through-the-hood fuel filler and more. But this will be a Bitchin' Outlaw and have the Kindig touch.