Goodbye, Morioh - The Heart of Gold
Josuke and his friends have finally cornered Yoshikage Kira. Refusing to give up, Kira tries to activate Bites the Dust to escape his desperate situation. Can Josuke and the others stop Kira in time to save the future of Morioh?