Waterlogged Reno for a Blended Family
A newly blended family calls on Izzy to remodel their water damaged home, and they're looking to meet a tight deadline so they can host their wedding reception. Meanwhile, when the women of Battres voice a concern, Lilly takes matters into her own hands.