Half-Country Hurricane
Hundreds of cameras capture Hurricane Ida as the Category 4 storm slams the Louisiana coast in 2021, but when the superstorm shifts to the Northeast, eyewitnesses film harrowing encounters with tornadoes and flooding all the way to New York City.