Should I Stay or Should I Go?
Shauna and Rylee move to Brooklyn for a trial run of living on their own, but Shauna's migraine may dampen the excitement of their milestone. Then, Shauna faces a big decision on whether she will pursue school or travel the world with love interest, Dan.