Mortgage Over Matrimony in Oregon
A couple decides that buying their first home is wiser than buying a wedding ring in Corvallis, Oregon. She doesn't mind putting sweat equity into a fixer-upper, but he wants the largest and nicest home they can get, even if it means having a roommate.