Treehouse of Terror
The Raneys tackle a treehouse cabin on the verge of collapse in Missouri. Marty works to overhaul the entire base of the cabin, Misty constructs a greenhouse out of scavenged windows, and Matt builds a workshop for the Oglesbys' leather goods business.