Thanksgiving Family Feast
Jesse Palmer asks the bakers to make over-the-top Thanksgiving cupcakes and 3-D pies that bring drama to the Turkey Day feast. Kids Baking Championship alums Matt Azuma and Summer Haque join judges Carla Hall, Duff Goldman and Nancy Fuller.