Super Zero/Artist Ami/Ikkakujuu
Ami and Yumi are visited by an old friend named Atchan, who thinks he's a superhero. Then, Ami inadvertently becomes an art superstar and struggles to maintain her success. Also, Ami tries to convince her skeptical friends she's seen a unicorn.