My Colors Are the Rainbow
The girls sneak out of the house, and Sugar Bear grounds them. Poodle and his new boyfriend, Alan, go on a wild double-date with June and Sugar Bear. Sugar Bear comes up with a plan that un-grounds the girls and makes June happy.