Magical Beasts, Beings, and Creatures
James and Oliver Phelps ask the remaining four baking teams to create showpieces that bring an iconic Harry Potter creature to life, along with a bold smoky or spicy tasting element. Special guest Warwick Davis joins judges Carla Hall and Jozef Youssef.