Wizard of Labs
To celebrate 85 years of the wonderful Wizard of Oz, John Henson challenges the bakers with high-velocity tornado desserts. Then, the bakers get gooey as they present judges Carla Hall, Zac Young, and Stephanie Boswell with melted witch desserts.