Valentine'S Day
It's Valentines Day! Lewis and Abby spend the day together like sweethearts. Cleo goes crazy with jealousy. She finds out that Lewis has promised to tell Abby a huge secret. And what if Lewis were to betray Cleo and her mermaids friends?!