Home Sweet Oasis
A pediatric ER nurse and mother of two takes care of children all day and night, and her husband wants to give her a sanctuary of her own. Melissa and Jenna surprise her with a gorgeous garage makeover and a backyard upgrade for the whole family to enjoy.