Generations of Ghosts
TAPS answers a desperate call for help at historic Rose Mont, a former thoroughbred farm in Tennessee. Reports of hauntings at this grand mansion go back for decades, but a recent spike in harrowing paranormal phenomena has put the staff on edge.