In a Galaxie Far, Far Away
The guys set a seven-day deadline to bust the rust off a '68 Ford Galaxie XL. Next, Richard pairs up with Variety Motorsports to knock out a 1980 Stutz Four Motor Car for country music star Charlie Pride. Finally, Richard rides a beast of a motorcycle.