Rush Hour Outlaws
This week Richard Rawlings is back with his crew from Gas Monkey Garage with clips of some of the most impatient drivers on the road. An excited boyfriend drives through an airport to pick up his girlfriend,and Honeybadger causes Da Boogeyman to flip out.